Siirry pääsisältöön

Mikä on Valkoisen Peuran blogi?

 

"Seuraa valkoista peuraa" kuuluu vanha sanonta… Mutta kuka tai mikä on Valkoinen Peura? Mikä on tämän blogin tarkoitus ja miksi se on perustettu?

Hei, olen Susu

Hei, olen Susu ja kerron sinulle ensin hieman blogini taustaa. Maaliskuun 2021 aikana minua alkoi lähestyä monia henkisiä ihmisiä, jotka tuntuivat olevan jumissa omien kykyjensä kanssa. Ihmisiä, jotka halusivat vertaistukea asioihin mitä kaikki eivät tässä yhteiskunnassa ymmärrä, he olivat yksin ja jopa peloissaan. Ja toiset taas olivat sellaisia, joilla oli suuri halu kehittää omia taitojaan, mutta eivät tienneet mistä aloittaa.  Lähtökohtaisesti halusin, että voisin blogillani auttaa niitä ihmisiä, joilla henkisyys ja siihen liittyvät asiat ja elämänmuutokset ovat uusia. Haluan sanoa tällä blogilla, että meitä henkisiä kykyjä omaavia ihmisiä on enemmän kuin luuletkaan ja meistä jokainen on enemmän tai vähemmän paininut näiden samojen haasteiden ja kysymysten kanssa, joiden kanssa Sinä mahdollisesti juuri nyt painit.

Olin miettinyt jo joitakin viikkoja blogin perustamista, teema minulla oli jo ja pari kymmentä kirjoitusideaa liittyen selväaisteihin, meediona olemiseen, henkiseen kasvuun, hekioppaisiin yms, yms. Mutta... Nimi uupui.  Halusin nimen edustavan sitä mitä blogillani tavoittelen. Sitten se valkeni minulle; Valkoinen Peura!

Mikä on Valkoinen Peura?

Valkoinen Peura on vanha symboli, joka toistuu useissa kansanperinteissä lähes samanlaisena. Valkoinen Peura esiintyy myös meidän omassa kansanperinteessämme. Se symboloi uusien asioiden nopeaa omaksumista sekä luottamusta ja antautumista jonkin korkeamman voiman johdattelemaksi eli uskomista siihen, että on olemassa jotakin ihmistä suurempaa. Valkoinen väri edustaa uusia henkisiä ja fyysisiä ulottuvuuksia sekä puhdasta korkeavärähteistä energiaa. Mutta ennen kaikkea Valkoinen Peura edustaa JOHDATUSTA, eli tietoa siitä, että olet oikealla polulla ja sinun kanssasi kulkee aina joku, vaikket välttämättää häntä näekkään.

 

Pätkä minun tarinaani

Ala-asteella kun kerran sanoin, että näen asioita ennalta, niin kaverini haukkui minut TYHMÄKSI. En sen jälkeen sanonut mitään kenellekään. Ja aikuiset taas, jos joskus sanoin jotain, niin pistivät kaiken lapsen vilkkaan mielikuvituksen piikkiin. No, siinä kävi samoin kuin monille muillekin ihmisille, jotka omaavat selvänäkö tai muita selväaistikykyjä. Kykyni torpattiin ja kykyni lähes sulkeutui, koska en saanut olla oma itseni. Aikuisena kun omat henkiset kykyni heräsivät uudelleen ryminällä, niin minä olin vielä pahemmin yksin ja hukassa, en tiennyt kelle näitä asioita voisin puhua. Minulle näytettiin pelottaviakin asioita, jopa sukulaisten tulevia kuolemia yms.

Ymmärsin kuitenkin hyvin pian, että minulla oli aivan erityinen kyky, sellainen, jollaista ihan kaikilla ei ollut. Olen itsekin ollut koulukiusattu, niin nyt tajusin, että olen aivan uudella tavalla erityinen, kaunis ihminen ja voisin ehkä jopa auttaa muita ihmisiä, jos vaan saisin kykyni hallintaa ja kehitettyä niitä vielä tarkemmiksi.

Siten lähdin tälle näkijän polulle. Lähdin ensinnä lukemaan aiheesta ja minulla oli suuri halu oppia lisää. Mutta oli myös pelko, mitä jos teen jotakin väärin, hairahdun sivupolulle, mitä jos harjoitankin mustaa magiaa? Ja pian minulle näyttäytyikin vaalea henkimaailman peura kotikyläni hiekkatiellä autoillessani. En sitä ymmärtänyt vielä silloin, mutta myöhemmin kun sain lisää merkkejä enkeliltä, ymmärsin, että olen oikealla tiellä. Ymmärsin että olen valotyöntekijä ja että haluan työskennellä mahdollisimman puhtaissa ja korkeissa energioissa yhdessä hyvän henkimaailman kanssa. Ja tämä näkijäntyö ja näkijän elämä on minun elämäntehtäväni, tehtäväni on auttaa ihmisiä. 

Nykypäivä

Nykyään olenkin intuitiivinen tarot- ja oraakkelikortti tulkitsija, enkelienergiahoitaja, selvänäkijä ja meedion. Ja nyt voisi kai jo sanoa, että myös henkinen ohjaaja, sillä yritän auttaa parhaan osaamiseni mukaan uusia selvänäkijöitä ja meedioita heräävien kykyjensä kanssa eteenpäin, samalla oppien itsekin uusia asioita. Henkinen polku ei ole koskaan valmis. 

Miksi Sinun kannattaa lukea blogiani?

Valkoinen Peura on yksi voimaeläimistäni ja henkioppaistani ja se ilmestyy minulle useilla tavoilla. Se onkin osa joka päiväsitä elämääni ja se johdattaa minut joka päivä uusien asioiden äärelle, jotka edistävät henkistä kasvuani, yksi niitä on tämä blogi, jonka esittelytekstiä juuri nyt kirjoitan. Se, että olet löytänyt blogiini, on osa tätä johdatusta, tämä on yksi vaihe juuri Sinun henkisellä polullasi. Ota siis kaikki hyöty irti kirjoituksistani! Valitse ne tekstiti jotka resunoivat sinua. Kaikki ei sovi kaikille ja enkä väitä, että minun tietoni olisi yksi ainoa totuus. Totuuden etsiminen on Sinun henkilökohtainen tehtäväsi ja olen iloinen, jos voin auttaa Sinua sen löytämisessä.

Jos tuntenut Valkoisen Peuran kutsun. Anna sen ja muiden henkimaailman auttajien ohjata sinua tällä henkisellä tielläsi.

 

💖Rakkaudella Susu ja Valkoinen Peura 💖

 

Minulla on myös facebook-ryhmä nimeltä ”Seuraa valkoista peuraa” voit liittyä sinne mukaan ja osallistua keskusteluihin. Yritykseni löytyy myös intagramista ja facebookista Susuwellbeing nimellä. Kotisivuiltani www.susuwellbeing.fi löydät kaikki tarjoamani palvelut.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

 Henkinen sumutus – Huijareita henkisissä piireissä

Noin pari kuukautta sitten ystäväni joutui törkeän huijauksen kohteeksi ja tällä tilanteella oli erittäin vakavat psyykkiset seuraukset. Tajusin heti kuunnellessani ystäväni kertomusta, että kyseessä on ammattimainen energiahoitaja huijari, jonka tekniikka perustuu uhrin pelotteluun ja pelon avulla rahastamiseen ja hallintaan. Onneksi sain ystäväni tajuamaan, että häntä on huijattu ja estin siten ystävääni tekemästä itselleen mitään peruuttamatonta… Henkisiä piirejä vuosia seuranneena aina välillä törmää huijareihin, jotka käyttävät ”ota rahat ja juokse ” -tekniikkaa, mutta tämä tapaus oli omaa luokkaansa järjestelmällisyytensä ja pitkälle mietityn tyylinsä vuoksi.   Lähdinkin tutkimaan kyseisen huijarin toimintaa ja laitoin moneen facebook- ryhmään, että etsin huijausten uhreja blogikirjoitusta varten. Viikon aikana sain n. 30 yhteydenottoa josta 24 oli saman huijarin uhria. Sain kanteluita myös useammasta muusta epäilyttävästä toimijasta alalla.  Olen kiitollinen kaikille, jotka kom

Irti päästämisen ja anteeksiannon metodi

Kirjoitan tähän ns. maalikon valoonsatto ohjeistuksen. Jos tiedät, että kodissasi on häiritseviä tai apua tarvitsevia vainajahenkiä, niin voit käyttää tätä maneeria heidän ohjaamiseen valoon. Jos tämä ei toimi, niin pyydä paikalle ammattimeedio auttamaan valoonsaattotyössä.  ”Valossa kaikki on anteeksi annettu. Minä annan sinulle anteeksi sen minkä voin. Älä pelkää sillä valossa ei ole mitään pelättävää. Päästä irti kaikesta mikä ei ole sinulle tarpeellista. Valossa on kaikki mitä tarvitset. Olet vapaa menemään. Päästä irti vihasta, surusta, pelosta ja katkeruudesta. Valonmaailmassa nämä ovat tarpeettomia. Valossa kaikki tämä ikävä puhdistetaan sinusta pois ja jäljelle jää vain rakkautta, anteeksiantoa ja turvaa. Päästä irti myös kaipuusta, kaikki on hyvin. Me jälkeen jäävät pärjäämme hyvin, elävien vuoksi sinun ei tarvitse jäädä pimeyteen. Jos näet valoa, mene rohkeasti sitä kohti. Pyydän Arkkienkeli Azraelin johdattamaan sinua valoon, kotiin. Edeltäsi menneet läheisesi

Hyvä Paha Henkilauta

Voiko ouija-lautaa käyttää kuva vaan vai avaako se portaalin pimeille voimille? Kuinka sitä käytetään? Mitä jos se ei toimikkaan ja koko juttu onkin vain pelkkä vitsi? Kaverini kertoi, että hänen sukulaisensa kuoli heti pian laudan käyttämisen jälkeen, voiko niin käydä minulle? Voiko laudan kanssa pitää vähän hauskaa? Mitäs jos saan tietää oman kuolinpäiväni? Jos jotakin tapahtuu niin kestääkö mieleni sen? Nämä ovat kysymyksiä, pelkoja ja kokemuksia, joita pyöriin spiritismilaudan ympärillä. Aika ajoin yksi ja sama keskustelun aihe nousee keskustelupalstoilla esiin – ”Onko sinulla kokemusta henkilaudasta?”. Sitä kun kysyy, niin kommentteja alkaa sadella kymmeniä enimmäkseen sitä vastaan ja toinen osapuoli taas sanoo, ettei mitään tapahtunut. Mutta kukaan ei juuri koskaan mainitse valolautaa tai enkelilautaa tai ylipäätään hyviä kokemuksia laudan käytöstä. No minä voin vastata kysymykseen "Kyllä, minulla on kokemusta laudan käytöstä ja siitä on tullut minulle hyvin mieluisa työ